test

Jak dobrze pozycjonować stronę internetową w 2016 roku?

Maj 04, 2016 Kategoria: Trendy | Autor: admin Brak komentarzy

SEO, czyli pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, to jedna z najbardziej niedocenianych form marketingu internetowego, a zarazem jedna z najbardziej efektywnych sprzedażowo i trafficowo. Głównym powodem niedoceniania tego kanału jest wymagana duża cierpliwość przy pozycjonowaniu, im trudniejsza fraza w Google, tym dłużej trwa wypozycjonowanie jej na pozycje top 1-10. Dlatego wielu marketerów, głównie tych z tzw. marketingowym ADHD, podchodzi z dystansem do SEO, bo jeśli po 2-3 tygodniach nie ma wyników, to przecież szef powie, że „seo nie działa”, więc lepiej przerzucić kasę na afiliacje lub ppc… Otuż seo ma się bardzo dobrze, prowadzimy przez ostatnie kilka lat kilkanaście kampanii pozycjonowania, z których w każdej widoczny jest stabilny wzrost ruchu organicznego, zapraszamy do biura, pokażemy case’y po podpisaniu NDA :). I wcale nie jest to takie trudne, wystarczy wspomniana już cierpliwość i działania nakierowane na stabilny wzrost, a nie na jednorazowe kilkusetprocentowe skoki ruchu. Poniżej prezentujemy ciekawą infografikę od Hale Associations, pokazującą co wpływa na wysokie pozycje Twojej strony. Miłego czytania 🙂

<< INFOGRAFIKA – KLIKNIJ TUTAJ >>